سفر به مشهد

سلام به همه دوستای عزیزم ...............

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

بلاخره بعد چند سال امام رضا ما رو طلبید و طی یک تصمیم ناگهانی عازم مشهد مقدس شدیم ...

ساعت 6 صبح پرواز داشتیم که طبق معمول با یک ساعت تاخیر ساعت 30/8 صبح رسیدیم فرودگاه مشهد و تا بریم هتل و وسایلو بزاریم و اماده شیم بلاخره ساعت 10 توی حرم بودیم اون روز چون وفات امام جعفر صادق(ع) بود حرم هم حسابی شلوغ بود و کلی دسته های سینه زنی داخل حرم بود ما هم تا ظهر نشستیم و بعد هم رفتیم نهار خوردیم و تا عصر هم با اجازه لالا کردیم (این قبل لالا بود )

چون صبح ساعت 3 بیدار شده بودیم عصر هم رفتیم طرقبه و بعد هم شام و دوباره حرم

شبهای حرم خیلی قشنگه بوی عطر و گنبد طلائی که مثل خورشید می درخشه در هر حال خیلی خوب بود و بهمون خوش گذشت حسابی بازار گردی کردیم و کلی هم همسری برام خرید کرد دستش درد نکنه

اما روز آخر که رفتیم حرم یه حشره که معلوم نشد چی بود ولی خیلی ها از شواهد گفتن عقرب بود انگشت پای همسری رو زد  و مجبور شدیم بریم دارالشفاء امام رضا و آمپول و سرم بزنه به هر حال خدا خیلی بهش رحم کرد خدا جون شکرت

توی این سفر جای شکلات عزیزمون خیلی خالی بود انشالله که سال دیگه به همراه شکلات جونم بریم پابوس امام رضا دوست عزیزم مهرناز جونم برام نذر کرده که سال دیگه با نی نی تولد امام رضا بریم مشهد آخ جون

شکلاتی منتظرتم زیاد چشم به راهمون نزار گل خوشگل و خوشبوی من بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

gif animator
Gif animator

نسترن

سلام لیلی جونم . خوبی؟ خوشا به سعادتتون . تا باشه سفر و خوشی باشه براتون . ایشالا خواسته ات رو از امام رضا میگیری و شکلات جونم دیگه دست از ناز کردن برمیداره [بغل][بغل][بغل] ولی واااااااای به اون روزی که بیاد و من درسته قورتش بدم[پلک][ماچ][ماچ][ماچ] ممنون که همیشه به یادم هستی عزیزم. میبوسمت[ماچ]

مامان یکتا

[گل] زیارتت قبول لیلی جون ایشاا...که حاجت روا میشی همه محتاجیم به دعا [ماچ][بغل][گل]

آنوش

لیلی جون انشالله با شکلات بیاین سال دیگه اما این دفعه یه جور بیا ببینیم همدیگه رو